пʼятницю, 29 січня 2016 р.


        Суховерхова Галина Анатоліївна Смолінське НВО

                   «Україна починається з мене…»


Чому Україна починається з мене? Тому що від того як кожен з нас ставиться до батьків, родини, місця де народився, до школи в якій навчався, до природи, яка нас оточує, до рідної мови, до українських обрядів та звичаїв, до виконання своїх обов’язків  на своєму робочому місці залежить процвітання рідної землі.     Пафосно?  Але це так. Україна, як всі країни, починається, в першу чергу, з дітей, які живуть у ній. Про державу судять по тому, наскільки освічені люди живуть в ній і чи мають діти можливість навчатися, бо  діти - майбутнє кожної країни, та Україна не виняток. А  я - частина, найдрібніша частинка майбутнього країни, так як обрала багато років назад  професію вчителя. Учитель творить найбільше багатство суспільства — людину.
Моя доля пов’язана з Україною. Тому я люблю її.
Всіх українців об’єднає спільна мета, одне бажання — побудувати Україну, яка підніметься на гідний рівень і явиться зорею всьому світові. Щастя і процвітання рідної землі залежить від кожного з нас,бо сама Україна починається з нас.

Я пишаюся тим що живу на цій землі, пишаюся своїм народом, який протягом багатьох років боровся за свою свободу й незалежність. Я багато подорожую, була в багатьох країнах світу. Але, повертаючись додому, розумію що живу в найкращому місці на Землі! Всі ці почуття і любов до України передаю своїм учням на уроках і позашкільних заходах.



Немає коментарів:

Дописати коментар